mamma'n til 2 :) Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg har igjen 11 EL-tester som jeg ikke lenger trenger siden jeg har blitt gravid. De er sånne strimler fra lavpristester.com. http://www.lavpris-tester.com/eggloesningstest-strimmel.html Jeg har ikke bruksanvisningen på de lenger, men den kan lastes ned fra siden dems. Jeg skal til byen i morgen, og kan da sende de til den som vil ha de. Jeg har ikke lyst til å kaste dem om noen her kan få brukt dem
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 hei hei:) hvor mye skal du ha for dem da:))?
mamma'n til 2 :) Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Ingenting, jeg betaler portoen selv, det er jo snakk om en tier eller noe, så det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg vil bare ikke kaste de om noen kan få bruk for de se Send meg et brev med adressen din, så kan jeg sende de til deg i morgen
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg trenger en adresse jeg kan sende til. Send meg et brev her inne da
mamma'n til 2 :) Skrevet 30. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2010 Dytter litt jeg, trener fortsatt en adresse
❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 det går jo ikke å sende deg pm :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå