Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Altså..Babyen legger seg jo med hodet ned..Men, når vi andre mennesker står på hodet får vi for mye blod til hodet, og blir svimle...Får ikke babyene det slik etter flere dager/uker opp ned da? Dumt spørsmål, jeg vet, men begynte brått å tenke over det
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hmm....det har jeg faktisk aldri tenkt på =P og vanligvis funderer jeg på alt mulig rart.. Satser på at det er en eller annen smarting som kan gi et bra svar her!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Hehe, godt spørsmål har aldri tenkt over det før, men måtte trekke litt på smilebåndet nå du har jo et poeng!! Men fosteret ligger jo inni en "boble" med fostervann rundt seg hele tiden, så har nok ikke den samme romfølelsen som oss!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Vi blir ikke spesielt svimle av å gå på hendene i bassenget, fordi vi blir tilnærmet vektløse. Det er nok også mye pga at vi ikke får pustet ordentlig når vi henger opp ned som bidrar til svimmelheten, babyene inni magen har ikke samme kretsløp som oss og har det nok helt fint:) - men ja, det er litt rart å tenke på
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Tyngdekraften er vel ikke så sterk inni magen ? Eller ?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Er noe i mye av det som blir sagt her ja Men, man vet jo aldri..? Sånn helt sikkert? Tenk om de ligger der og er svimle i flere uker da, nesten sånn overstadig beruset Merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå