Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Som er lege og utrolig kjekk. Han er snart 50 men ser ut som en 30 åring og jeg er sikker på han kunne fått hvem som helst. Vi tre damer jobber sammen og i dag hadde hun ene fått ta seg en lengre lunch så hun skulle ut for å treffe en bekjent. Jeg gikk ut litt senere for å kjøpe mat til å ta med meg opp igjen på jobb og da så jeg dem. Hun ene kollegaen og mannen til min andre kollega! De satt på en intim restaurant og kysset og konen hans var på jobb, tilsynelatende helt uvitende. Vi tre er egentlig som venninner å regne for vi møtes ofte for å ta en kaffe eller et glass vin ute og hos hverandre. Synes dere jeg skal si dette til konen hans eller er det bedre å tie? Huff:/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 En kjekk lege som kan få hvem som helst og er utro? Give me a break, det har vi hørt MASSE om tidligere rettet mot en viss person....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Har vi det? Hm, det har ikke jeg fått med meg. Om du ikke er et troll så si det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Er det Tale30 her på forumet du mener? Jeg har lest noen innlegg av henne men dette har da ingenting med henne å gjøre. Jeg lurer på hva dere mener? Om jeg skal fortelle hva jeg så til kona hans eller ikke? Håper på noen fornuftige svar... HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Jeg svarte deg skikkelig. Jeg synes absolutt du skal si det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Konfronter den kollegaen din som er utro, og gi henne sjansen til å fortelle det / rydde opp i det selv først.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Konfronter kollegaen din som er utro, så får hun sjansen til å fortelle det / rydde opp i det selv først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå