Gå til innhold

frustrert!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har vekta økt med 12 kg siden jeg fikk meg samboer.

har kraftig benbygging og er slank når jeg er 75.80kg.

nå er vekta kommet på 95.....oppdaget at jeg har masse vann i kroppen, så kjøpte kostilskudd på helsekost for å få dette bort, må bli flikere å drikke mere vann iløpet av en dag,

er det noen som kan komme med tips til vektnedgang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, trivselsvekt sier du ? ;-) Jeg sliter litt med det samme for tiden.. Bare på litt over 2 uker har vekta mi mysterisk nok fått for seg at jeg veier 6 kg mer ? :P

Har nok trøsta meg selv litt.

Tips, veel.. Trene? Altså trenger ikke være store greine i starten. Kanskje gå turer osv.

Også er det veldig viktig å drikke mye vann, ja! Det hjelper til ved vektnedgang.

Ellers så kan jeg si som så at jeg har begynt å spise renskåret kjøtt og mye woket grønsaker.

Skrevet

hehe, kosevekt:P

de siste 5 kg bare fløyg på meg, og gått opp 1,5 kg på 14 dager....

har en steppemaskin....en halvtime om dagen på den forran tv? er 20 minus her,,,frister ikke gå ut

Skrevet

Begynn i det små. Trene 2-3 ganger i uka, og når det blir en vane innføre kostholdsregler. Små posjoner, mat hver tredje time, proteiner og grønnsaker i alle måltider. Ta deg god tid med vektnedgangen slik at det blir en vane å spise sunt. Når du nærmer deg ønsket vekt er det bare å øke posjonene, men fortsette med grønnsaker og protein til alle måltider og mat hver tredje time. Da holder vekta seg stabil og su blir sunnere, sprekere og mye mindre utsatt for sykdommer av alle slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...