Gå til innhold

Dere som har vært på 3D ultralyd, gjerne titt hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg inn fra 2 tri.. Er i uke 26+5 og skal på 3D i dag. Vært på tidlig UL i uke 12 og fikk da termin 26.02.2011 og er da egentlig 27+5 på vei, men på ordinær i uke 17 ble jeg satt ei uke tilbake og fikk ny termin 05.03.2011 så har gått ut i fra den til nå.

Men, det jeg lurer på er da.. Når dere var på 3D, fikk dere en annerledes termin dato enn på ordinær UL? Og hvem har dere gått ut i fra? :)

Jeg skal på 3D idag til samme lege som jeg var hos på UL i uke 12, og er veldig spent på om han fortsatt mener termin er 26.02.2011, for da er jeg plutselig ei uke lenger likevel.. Lille gutt i magen kommer jo når han selv er klar, men føles jo litt bedre om man faktisk kanskje er ei uke nærmere "mål" da :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk en termin på tidlig ul i uke 10, så fikk jeg termin en uke senere når jeg var på ul i uke 19, mens på 3d ul i uke 27 så fikk jeg samme termin som den tidlige ul terminen sa :)

så det er mye mulig det skjer hos deg også. men på en måte har det ikke så mye å si om du får en ny termin, fordi sykehuset forholder seg bare til den ul terminen de satt på deg på den ordinære ul. :) det var iallefall svaret jeg fikk av de :P

Skrevet

jm sa at hun ikke kunne endre noe på den terminen som var satt på ordinær ul pga at da er fostre så godt som like store. etter det vokser de i rykk og napp og da er det umulig for dem å si noe om termin har hvertfall jeg fått beskjed om. trur det er den ordinære ul i uke 17-18 som teller på terminberegning :)

Skrevet

Etter mens (EL) så hadde jeg termin den 3 feb...Ble satt tilbake 6 dager (7) til 10 feb på den ordinære UL (noe jeg mener er fysisk umulig, menmen holder meg litt til den)

Da jeg var på 3D og utifra regningen der så fikk jeg termin 2 feb...Snuppa i magen ble målt til å være 4,2 kg ved termin (etter O.ul) noe som hvertfall kommer IKKE til å stemme da jeg har to stk som var 2294 og 2950 en og to uker før termin...(derav den ene ikke fikk næring i 6 uker ca)

Dessverre så går det ikke ann å endre termin etter den ordinære og det er den sykehuset følger..

Så det er bare å følge O.ul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...