* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Sniker meg inn fra 2 tri.. Er i uke 26+5 og skal på 3D i dag. Vært på tidlig UL i uke 12 og fikk da termin 26.02.2011 og er da egentlig 27+5 på vei, men på ordinær i uke 17 ble jeg satt ei uke tilbake og fikk ny termin 05.03.2011 så har gått ut i fra den til nå. Men, det jeg lurer på er da.. Når dere var på 3D, fikk dere en annerledes termin dato enn på ordinær UL? Jeg skal på 3D idag til samme lege som jeg var hos på UL i uke 12, og er veldig spent på om han fortsatt mener termin er 26.02.2011, for da er jeg plutselig ei uke lenger likevel:)
februargutt2011 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 nei, du vil ikke få ny termin. frem til uke 20-21 har alle foster likt vekstmønster, etter dette er det store variasjoner. derfor vil du ikke få noe ny termin. lykke til på 3D, var selv på det igår, utrolig kjekt, men skulle nok ha venta noen uker til. Vanskelig å få bra bilder da de spreller rundt inni der med navlesnoren overalt og i veien. jordmor sa det var lettere i 30 ukene da baby har snudd seg og får litt mindre boltreplass.
sahrah Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Nei du får ikke ny termin, den du får på ordinær ul er den du må forholde deg til resten av svangerskapet. Etter uke 20 vokser nemlig babyer i forskjellig tempo, blir nå påvirket av hvordan str foreldrene er blant annet. Men 3d er en flott opplevelse ) Der jeg tok er det anbefalt mellom uke 26-31, var i uke 27,han lå perfekt til for alle målinger og sjekking av organer, men fikk med oss bare halve ansiktet for han lå å koste kinnet mot navlestrengen.
hippmamma Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg fikk ny termin.. eller.. Ikke skriftlig, men han fortalte at han fikk opp fem dager før min termin fra ord ul. Ble ikke overraska heller. Min menstermin er 19 des og ord ul termin er 10 januar. Skjønner ikke hvorfor det er så stort sprang, men tok ord ul i uke 22+4, så kan ha vært derfor. Fikk ikke time før dessverre, så måtte bare ta til takke med en forsinket en. Blir heldigvis fulgt nøye opp på RH hver eneste uke nå og fremover, så skal nok gå veldig bra Masse lykke til på 3D ul. Jeg var der i uke 27 og fikk fantastiske bilder og filmer <3 Du sitter igjen med en sykt "forelska" følelse, for du har akkurat sett ansiktet og kroppen til babyen din på en helt annen måte enn før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå