Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Vil det si at man får økt matlyst, å dermed legger på seg? Eller legger man på seg uansett? Altså hvis jeg fortsetter med samme kosthold og trening så vil jeg kunne legge på meg bare av medisinen? Jeg prøver liksom å gå ned 4-5 kilo nå, å håper ikke medisinbruken vil ødelegge det. Heldigvis en av de sjeldne bivirkningene dette da..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Det er litt forskjellig fra medisin til medisin. Noen medisiner gir vektøkning pga vann i kroppen, andre får man mer matlyst av. Noen er faktisk også, desverre, begge deler.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg gikk på antidep. og kan ikke si jeg endre kostholdet noe særlig. Men opp i vekt gikk jeg. Og når jeg prøvde å slanke meg rikket ikke vekten seg. Gikk først ned når jeg sluttet på tablettene..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! Huff.. var det jeg var redd for.. Men sjelden bivirkning heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Noen medisiner øker matlysta, andre senker forbrenninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå