sillyfilly og Olivia Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg har så sjokolade dilla at jeg blir SPRØ! Går rundt heeeele dagen og har lyst på noe godt. Spiser massssse usunt pga jeg har lyst på sjokolade men ikke har det.. GAAAH! Bir mye kako/varm sjokolade som erstatning.
Gjest Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jeg også! Tør ikke si hvor mye jeg har lagt på meg etter graviditeten, men det er ikke et pent tall... sukk! Så nå er det slankings på gang og iPhone i premie, hehe, om jeg klarer å gå ned 15 kilo:)
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Go Vinterflickan! Jeg har det likt men jeg legger aldri på meg... annet enn når jeg er gravid
Gjest Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Kanskje du mangler magnesium? Det er det i sjokolade. Spis havregrøt til frokost eller ta tabletter i stedet.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Trodde det var krom som hjalp mot sjokoladesuget (om man har lite krom iallefall)
Myrk Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/4646822 Da foreslår jeg at du baker disse Farlig gode, har 7 stk stående til avkjøling nå (lagde 8 store, men måtte jo kvalitetssikre med en )
Gjest Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Altså, hvis du leser det jeg skrev så er det mye MAGNESIUM i sjokolade. Kan hende hun mangler det som mange av oss gjør. Hun kan da ta tilskudd eller spise sin daglige havregrøt, som også er rik på magnesium. Krom hjelper på blodsukkernivået og bruken av insulin, det er en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå