Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Det er jeg. Jeg bare elsker marsipan.... nam nam... Hva lager dere av marsipan til jul da jenter? Noen som har lyst til å gi meg inspirasjon? Jeg har nettopp laget disse: http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/11/jordbrmarsipan.html Host og hark... jeg har gått med for lite klær i helga da jeg var ute på vift... så nå ligger jeg her halvdød på sofaen God klem til alle.... PS Har alle julenick? Jeg har ikke funnet noe ennå... sukk
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Det er skikkelig urettferdig!!! ååå jeg er sukker hungrig... Det så utrolig godt ut.. Jeg var i babyshower nylig, og der hadde de lagd smokker av marsipan. Litt morsomt.
Sweet Amber Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Åh, de så skikkelig sunne ut:D Ikke bytt til julenick, det er så mange som morer seg med å ta nicket til de som har byttet. Må være litt irriterende:) Selv er jeg mye flinkere til å smake ennå bake, så bare si fra hvis det er behov for prøvesmaking...;P Jeg er nok sikkert marsipangris...
weihnachtmarkblomstre Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Med fare for at dette kommer 2 ganger... Pleier å lage mozartkuler: Skjær en marsipanrull i skiver, ha biter med nugat på alle skivene og rull til kuler. Dyppes i smeltet mørk sjokolade to ganger - nam! God bedringsklem! ps: gikk du vekk fra "reisen til Villa Perlesukker"?
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 Ja blomstre jeg ble ikke helt fornøyd med det... vet ikke helt... burde kalle meg marsipangrisen men haha... livredd for at noen stjeler det så kanskje jeg lager en ny konto og kommer med eget julenick Hvis jeg får en kreativ ide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå