Lillemy89 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 jeg har nå hatt en kattunge på hverandaen i 8 dager. den kommer å gå, men sitter stort sett der ute. for to dager siden kom det en katt unge til. jeg har ikke gitt de mat eller no. for da blir de iallefall værende. men hva skal jeg gjøre med de ? det er jo veldig kaldt for de å være ute. når de har vært her så lenge ? de er pene i pelsen og har like halsbånd disse to, så regner med det er samme eier.
Live&Spire Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Kattene prøver sikkert bare å finne en snøfri plass... men du kan jo fange en av kattene og se om telefonnummeret er skrevet på halsbåndet. Ring eieren og gi beskjed om at kattene sitter på verandaen din.
Lillemy89 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 for å si det sånn, så er jeg livredd for katter hehe så at jeg tar tak i en ser jeg ikke helt for meg
popsie Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg hadde nok tatt de inn og sjekket halsbåndet etter navn eller nr, og hvis det ikke hadde stått noe så hadde jeg hengt opp lapper på f.eks postkasse-stativet og butikken. Det er alt for kaldt å være ute nå for en kattunge..
Puppemamma Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 hvis de er plagsomme kan du jo prøve å jage dem
litja85 Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 hvis du er livredd katter kan du jo spørre en nabo/venn om å hjelpe deg å sjekke en gang de er der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå