Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #51 Skrevet 4. desember 2010 Du søkte på kvinnenavnet: Nina Det er 17749 kvinner som har Nina som første fornavn. Det er 10876 kvinner som har Nina som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #52 Skrevet 4. desember 2010 Det er 9858 kvinner som har xxx som første fornavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxx yyyyyyyy som fornavn. (har sjekket tlf-katalogen så vet at det er 3stk) Det er 768 som har xxx som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxx som første fornavn, og xxx som etternavn. (Er alene om den kombinasjonen der gitt)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 4. desember 2010 #53 Skrevet 4. desember 2010 Det er 1539 kvinner som har Ranveig som første fornavn. Det er 948 kvinner som har Ranveig som eneste fornavn. Men det er vel ein del som heiter Rannveig og. Eg er aleine om kombinasjonen av for- og etternavn. Vi er 85 som deler etternavn og det er vel streng tatt berre svigerfar + hans 13 søsken med barn, svigerbarn og barnebarn. Lurar på kva dei 600 som har fleire fornavn heiter meir enn Ranveig. I ungdomstida ønska eg meg veldig eit ekstra fornavn (så eg kunne bruke det i staden for), men kunne ikkje finne nokon som passa saman med Ranveig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå