Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes ikke det er så pent, men så mener jeg heller ikke at du skal bry deg om hva hverken jeg eller andre synes om navnet. Hvis du liker det så bruk det:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes det er et skikkelig bondeknøl - hillbilly - navn. Siden du spør.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Aldri hørt det før, høres ut som en skrivefeil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå