Gå til innhold

ny graviditetstest for bekreftelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som har tatt det, eller vurderer å ta ny graviditetstest bare for å fremdeles være sikker på at man er gravid? ikke alle som tar hcg prøver og tidlig UL. har jo litt symptomer , men har jo hørt at slikt kan være psykisk også..... uff, nå er jeg sikkert drama queen her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Jeg har tatt totalt 5 tester, og alle har vært positive. Jeg er nå 9 uker på vei, og det er iallfall 3 uker siden siste test. Jeg har time til UL i slutten av desember, og er også i tvil enkelte dager. Men... ømme bryster, OPPBLÅST mage, unormalt mye nysing, OVERHODET ingen kaffe-lyst, sterk tretthet, samt at mensen er "2 mnd forsinket" sier meg at jeg ER gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test med ukeindikator når jeg var 6 uker på vei siden jeg ikke hadde så mye symptomer og med to venninner som spyr og er super hormonelle på samme tidspunkt så ble jeg litt bekymret. Første gang jeg tok den var jeg ikke 4 uker engang og da viste den Gravid 1-2. Og i uke 6 så viste den da gravid 3+. Så da fikk jeg ro i sjela mi hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...