Gå til innhold

Noen som har vaert i Singapore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kan anbefale hotell for en stakkars mor med 3 smaa paa 2, 4 og 6 aar ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært!! Helt himmelsk..... var der gjennom jobb da, å det var luksus fra begynnelse til slutt....

Husker ikke navnet på hotellet, men det var det største i byen, hele 71 etasjer!

Mimre.... mimre.....

Skrevet

Maaange hoteller i Singapore, og selv om det ikke er så stort så er det litt avstander allikevel. Så hva skal du gjøre der og hvor?

Hvor lenge skal du være der?

Er pris avgjørende?

Skrevet

Da var det nok Stamford du bodde på :-).

Skrevet

jeg skal KOSE meg der :) :) Doing nothing in particular... Skal vaere mellom 5 - 8 netter, men blir nok bare 4 - 5 netter paa hotell.

Vil ha kids club,babysitter og helst en eller annen form for lekeplass. Vil vaere sentralt og helst 5 stjernes. Pris er ikke avgjoerende, men hadde ikke tenkt aa bruke titalls tusen paa hotellet....

Ungene er 2 , 4 og 6 aar naar vi drar. Snakker om paasketider.

Skrevet

Der sa du det - Stamford!!

Det lyder kjent ja..... var en herlig plass, Singapore. Mye morsomt å billig å handle i China Town. Gjestfrie og glade mennesker, som var helt overveldet over hvor mye penger vi dumme nordmenn brukte! Lang flytur da husker jeg..... Mellomlandet i Amsterdam.

Skrevet

Anbefaler deg å bo på Sentosa, øya like utenfor selve Singapore. Der er det fine strender og litt roligere og enn i sentrum. Går kjapt å reise over til fastlandet med tog om man vil shoppe eller oppleve storbylivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...