Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Har aldri sett så dårlige foreldre noensinne!!! Joda det er ett par som virker ok, kommer ikke på hva de heter.... Men resten av folka er helt på trynet og skulle ikke hatt barn!! De ene har ikke grønnsaker i hus, for det liker de ikke!!! Så sønnen deres på rundt året spiser ikke grønnsaker.. Han får det foreldrene spiser, "for det er jo ingen som sier at vi spiser usunt" sier pappaen!!! Fy faen!! En unge på rundt året, skal ikke spise kjøtt og mat laget ismult, med chips til og bernasie saus!! Hadde jeg hørt noen vært slik mot barnet sitt her i Norge hadde jeg meldt de til barnevernet tvert!! Dette er omsorgssvikt på høyt nivå!! Fy F!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 ææææææææææææ!!! Det er det verste jeg har sett! Skulle hatt bank og blitt fratatt barnet! Chips og bernaise til en baby!! Hva i helvete er det som går rundt i hodet på foreldrene..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 barnevernet var koblet inn hos hu som var høygravid og hadde en sønn på rundt 3 år. Det var mye der jeg reagerte på.. men BV så ingen grunn til bekymring... jaja, ting er vel annerledes i Danmark.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 hehehe.. sitter og ser på det selv. De med kostholdet ga meg smerter i sjelen, rett og slett. Jeg var selv engang litt ung mor, men kosten hadde jeg da peiling på likevel. Stakkars ungen. Hvorfor må de fritere maten? Den kan stekes. Og de hadde da ikke peiling på å lese boksen med maten for å finne ut næringsinnholdet heller.Og å mene at ungen får for mye sunn mat i barnehagen???? hahaha... han trenger jo det!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 uff.. synd det er så lav terskel for at de blir fratatt omsorgen eller får hjelp til å takle foreldrerollen! Dette kan ikke kalles noe annet enn omsorgssvikt..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 haha har nettopp sett på det!!! (tatt det opp). Hadde tenkt til å skrive innlegg her.... Seriøst, Lucas får "nok" - og til og med litt for MYE vitaminer i barnehagen??? Såå jo at ungen satt å åt fett!!! ;( DET nok en grunn til at Christina og Peter har blitt meldt for omsorgsvikt to ganger på kort tid... også var det en annen Christina som var under oppsyns av kommunen, og det var mulig sønnen Sebastian ble tatt av barnevernet..... Og jeg syns de alle har det så rotete og ukoselig hjemme... sikkert litt pirkete av meg .... Danske Unge Mødre, er ikke noe koselig å se på... Noe HELT annet med Norske Unge Mødre..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Den lesinga bak på pakken av maten var elendig.. "det er nå energi i denne maten".... værste jeg har hørt... Tror ikke det har noe med at de er unge å gjøre, har med holdningene!! De har jo ikke vettet i behold, men når det nesten bare er med unge forldre av det slaget der er det ikke rart at folk får et dårlig inntrykk... Synd det egentlig, for det er veldig mange flinke unge mødre og fedre rundt omkring...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 får helt vondt av det programmet
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Enig med 10.09 her... Det er grisete og rotete til de folka... Eller det er noen som har det ok, tror ho derre michelle er ganske ok, men har sett at de røyker der inne ogås!! Og ho som har mistet barn 2 ganger langt ut i svangerskapet som venter på nr 3 nå, hun virker jo ganske oppegående.. Men de fleste er grisfolk!! Så klart blir det litt rot med småfolk i hus, men halllooo!! Jeg synes ihvertfall ikke du er pirkete.. Og for ikke å snakke om røykingen inne!! Fysj å fy!! Unge mødre Norge er mye bedre ja!! Der har ihvertfall de fleste vettet i behold!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 så lav terskel??!?!?! syns den er altfor høy jeg!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Blir kvalm av å se på programmet, og synes synd på de stakkars barna.. Huff, ikke noe koselig program dette, skulle trodd det handlet om foreldre som sliter og ikke klarer å ta vare på barna sine Men må jo se på lell da, for det er jo så spennende med ho som skal ha baby, ho som har mistet 2 ganger... Håper alt går bra for ho, for ho er den eneste som virker normal!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 hehe... Så klart mener jeg HØY!!! Huff, ammetåke og nattevåk gjør noe med skallen heheh
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Ja tenk å påstå at gutten får for masse vitaminer i barnehagen... Huff, dette er helt utrolig!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 been there så tror deg hehe huff. helt forferdelig å se på dem. jeg er ung mor og jeg syns også de er dårlig mødre. får helt vondt av programmet :/ syns så synd på barna.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Neeeeei har det danske begynt!! Fader da skulle jeg ha sett det Trodde det var det norske som gikk enda, og da gidder jeg ikke se det. Er det noen plass det går an å se det danske på nett??? Sitter å ser på "maxdome" sine sider via fem.no og finner bare de norske . Vær så snill å svare om dere vet!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Helt enig med folk her, MEN det er nå iallefall bra at de i det hele tatt får noe mat da, å at Lucas får sunn mat i bhg, så er det ikke bare dritten han får i seg Men nesten alle foreldrene der røyker inne, å det er fa.... meg stygt! Barna kan ikke si noe, men de er jo tydeligvis ikke voksne nok til å ha barn! Huff.. Det er godt vi som er her inne er så perfekte sier jeg bare... hehe...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 ja hun som har mistet to ganger virker ålreit, samme med Michelle, syns litt synd på Michelle, virker som hun lengter fælt etter Simon... Husker hun Christina som har Sebastian på 3, hun røyka og styra ENDA hun var dårlig.. hadde hun svangerskapsforgiftning? Måtte ta en røyk før a gikk inn til jordmor ! ! Barnevernet burde så absloutt ha sett på Unge Mødre.... jeg merker at jeg blir stolt av Norske Mødre, unge eller gamle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå