hol(L)y COW Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg har to ull(?)kåper som støver ned i skapet mitt - en sort str 38 som går ned til over knærne, og en grå kortere i str M. Har i tillegg ett par ulltrøyer (ikke bodyer) i str 68/74 som ikke blir brukt. Noen som har behov for varme klær men ikke har råd til å kjøpe, og som vil hjelpe meg å rydde i skapet? Jeg bor i Bergen, ellers kan jeg sende mot porto!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 hadde vert greit å vite hvordan det så ut da, du må legge ut bilde
hol(L)y COW Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Hvordan gjør jeg det da....?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Unnskyld at jeg bryr meg, men så frekk du er Anonym 09.46.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 frekk? tipser om at det er greit å vite hvordan noe ser ut når man skal selge ?? jeg vil da ikke kjøpe noe usett, tror ikke andre heller vil det, din kommentar var da mer frekk ... HI: er ikke sikker på hvordan man gjør det, men andre vet kansje?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 oi, her ble dobbelt, maskinen el sida som kødda, beklager HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Nå har ikke HI tenkt å selge, men å gi vekk til noen som ikke har råd til å kjøpe seg nytt... Og da er det litt på kanten å kreve et bilde vel? HI, hva med å ta kontakt med et krisesenter? Mange som risikerer å komme dit i bare det de står og går i, ikke sikkert man rekker å få med seg vinterklær. Eller hva med innsamling til ØstEuropa? Kirkene har ofte sånt?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 akkurat ja, så om jeg hadde vert interessert i å betale så er et jo ikke sikkert hun ville takket nei vel ? hvorfor i alle dager er det gelt å spørre om bilde? hun kan jo bare si nei om hun vil , og hun kan sikkert svare selv, du trenger da ikke svare for henne skaff deg en annen plass å være , komme med så stygge kommentarer, fyforumtroll du er, dra dit peppern gror du
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Ojda, det var da svært til temperament. Det jeg sier er at HI er ute etter å gi vekk noen klær til noen som ikke har råd til å kjøpe. Hvis du da har råd til å kjøpe, (som du gir uttrykk for å ha) så syns jeg det er spesielt å tilby seg å kjøpe sånn at den som kanskje har mer bruk for (men ikke har penger) ikke får. Men det er min mening. Heldigvis er vi på et nettforum hvor vi alle har lov til å ha våre meninger, og alle har vi lov til å svare på innlegg. Er ikke det herlig? Hilsen 10.27 (som forøvirg ikke er 9.50)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 du har da ingen grunn til å svare for HI...................................... det klarer hun sikkert selv... skulle tro det var du som var hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Hei! Jeg trenger vinterklær til meg da yndlingsjakken min nærmest går i oppløsning. Har klær i str 80 som er for små til tuppa om du har jente og er intr i å bytte!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Oj - denne tråden tok en litt annen vending enn planlagt. Jeg har som sagt lyst å gi vekk klærne til noen som trenger de Det er fine kåper altså. Dersom noen er interesserte kan de sende meg en pm, dersom ingen vil ha de her går de nok til fretex eller kirkens bymisjon.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Jeg syns det er kjempe fint at du vil gi bort noe du ikke trenger selv Det skulle vært flere som deg året rundt!!
hol(L)y COW Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2010 Dytter Jeg har fremdeles noen ulltrøyer i ca str 74....kan sende de gratis om noen trenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå