Gå til innhold

Dette er da ikke fornuftig vel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele tiden sagt at NÅ holder det med unger. Jeg har to herlige sønner med to forskjellige fedre og dermed er det også stor aldersforskjell på dem.

Jeg er 37 år og mannen min, som er far til den yngste, er 44år.

Vi har et lite hus med bittesmå soverom til ungene og ett til oss voksne, hver vår bil, ikke den beste økonomien. Har også en stor hund, ikke enormt svær da, som krever sitt. Ikke har vi barnevakt heller.

Nå har jeg fått lyst på et barn til. Har så lyst på ei lite tulle, men vet jo at man ikke har noen garanti for det. En gutt til hadde vært like stas.

Er det fornuftig å få et barn til?

Kan noen få meg fra dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Det er større mulighet for at du angrer om du ikke gjør det, enn om du gjør det.

Høres ut som det du har å tilby et barn til er mer en rikelig. Så hvis barnefaren vil, så forstår jeg ikke hvorfor ikke.

Lykke til!

Skrevet

Du er nå 37 år, og det er ikke gitt at du kan få barn så mange år til. Hvis du virkelig ønsker deg et barn til så er det nå du må gripe sjansen! Tenk deg godt om, men det vil vel være lite fornuftig å gå resten av livet å angre på at du ikke benyttet sjansen når du hadde den?

Dersom mannen din også ønsker et barn til vil jeg bare si: Kjør på!! Du angrer ikke på et barn du har fått :)

Skrevet

Kjør på. Dere er jo ikke like unge som før, så kutt ut prevensjonen og se hva som skjer. Blir dere gravide blir det kos, og blir dere ikke gravide så var det ikke ment det skulle skje.

Skrevet

Vi vet jo ikke engang om jeg kan få barn heller. Greia er den at jeg måtte ha litt hjelp av hormoner for å bli gravid siste gangen. Gir overvekt og langvaring bruk av p-sprøyta skylden. Nå skal det også sies at jeg har gått ned mange, mange kg. Men i 1,5 år nå har jeg brukt p-sprøyten igjen. Skulle satt ny i september, men droppet det pga. at jeg ikke ønsker å bruke den mer pga. alle bivirkninger den kan ha. Har ikke fått surra meg til å finne noen ny prevansjon heller.

Skrevet

Jeg synes du skulle bare prøve. Du kommer sikkert til å angre mye mer hvis du ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...