Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Er på jakt etter de mykeste og deiligste ullbodyene og buksene til babyen mn!
magica fra tryll Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Det mykeste jeg har brukt til mine er "By Torinn". Jeg er skikkelig ullfan og har prøvd mye.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Reflex har noen med bomull og ull i, de er kjempegode
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Signerer magica! Bare så synd de har gått konkurs. Men du kan prøve å sikre deg noen rester via www.sebrabarn.no! Fantastisk myk og litt tykk og god ull:) Ellers er jeg også veldig stor fan av Polarn o Pyret sitt ull. Holder seg like fint vask etter vask. Har ofte denne ulla gjennom 2 vintre:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Nøstebarn, Polarn o pyret og Safa (sokker og strømpebukser). Har prøvd det meste og dette peker seg helt klart ut!
hol(L)y COW Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Mokopuna ull!! Kjempegod (mokopuna.com - men finnes i noen norske og danske nettbutikker også) Fikk ett sett i barselgave, og det er bare supermykt og deilig! Ellers synest jeg Joha sine ullbodyer er kjempegode, og holder seg veldig godt. Nøstebarn sine ull+silke sparkebukser er gode - ullribb buksene også. Men jeg gidder ikke ha bare ull jeg må håndvaske så kjøper ikke så mye nøstebarnull. Bodyene synest jeg forresten blir veldig fort uformelige. Har kjøpt mange sofa strømpiser - de er også gode men nupper lett. Vi har cubusull også vi da.... og den er tykk og god, synest ikke det gjør noe at det er litt bomull i den - så lenge det ikke er til større barn som blir våte når de leker ute i barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå