Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 bloggen min foreøbig da? Gjør jeg det sånn ca riktig? Bør jeg skrive mere, mindre, mere detaljert? Ikke helt dreven på dette jeg:p hehe! http://iselinfagereng.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Det heter jeg OG kjæresten min. Helt korrekt er det egentlig å skrive kjæresten min og jeg... Tenkte jeg skulle bare rette på slik at du ikke har skrivefeil i bloggen din.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Sånn! Men kan ikke love at det ikke kommer flere "skriveleifer" iløpet av min karriere som blogger. Men skal gjøre mitt beste:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Det ble bedre ;o) Har du barn? Finner ikke noen bilder på bloggen din. Eller har du ikke lagt ut noen bilder ennå av deg selv, eller barna dine? Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Ingen barn nei... Enda:) hehe! Har bare et bilde av meg selv øverst på siden, ved blogg- adressen. Postet mitt første innlegg idag, inkludert bildet av lysfatet mitt. 22år er jeg. hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Prøver du å se ut som en manipulert barbie på bildet ditt? Ville moderert meg en smule, feks ikke hvite tenner og øyne så mye.. Ikke stygt ment! Og så ville jeg aldri hatt mitt fulle navn på en blogg!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Hehe, vet at bildet er redigert ja. Men bildet er tatt med mobil, så det var veldig utydlig... Så prøvde å gjøre bildet litt tydeligere. Det er ikke mitt fulle navn:) hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Du var søt altså, det var ikke det! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Pene hele gjengen, men - er alle enige i å bli lagt ut til alles skue på nettet?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Har tatt bilder som er lagt ut på nett fra før, så regner med at det går bra:) Fikk litt smaken på dette nå. Var veldig lett å legge ut tekst og bilder . Artig:) Skal ikke mye til for å underholde meg ser dere:p hehehe... Huff, jeg må skaffe meg en hobby... hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Hvis du skal ha en blogg som noen gidder å følge med på, så bør du skrive om noe. Sånn den er nå så minnet den meg mer om et par facebookstatuser og noen bilder. Du bør ha gode ferdigheter i å uttrykke deg skriftlig, eller i det minste et tema eller en slags "rød tråd" i bloggen din. F. eks, dyr, interiør, hverdagsliv på landet, at du kommenterer nyhetene osv, og du må ha noe å si. Synes jeg, ihvertfall. Tenk gjennom hva du vil med bloggen din, hva du vil formidle til venner, kjente og fremmede, og hva du er komfortabel med at folk som bare "vet hvem du er" skal vite om deg og dine, og for all del: ikke bare regn med at det er greit for andre å bli assosiert med din blogg. Jeg hadde ikke vært komfortabel med at noen postet bilder av meg eller mine i en blogg, selv om de hadde fått ok tidligere på et spesifikt bilde på fb elle no'.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes den var helt grei jeg.. Minus søskene du omtaler som halve.. jeg synes de så ganske hele ut, jeg..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Altså den var ganske så kjedelig og intetsigende. Ikke noe jeg kommer til å lese, men kanskje mammaen din vil se koselige bilder av deg og ditt liv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Søt du er Jeg har aldri skrevet blogg, men føler du kanskje burde ha et "tema" Noe som gjør at din blogg er gøy å lese, at man vet hva man får,liksom Keep up the good work! Og skrivefeil, synes ikke jeg er så farlig! Kanksje det er et av temaene dine
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Takk for tilbakemeldinger:D Håper jeg blir litt mere "dreven" etterhvert. Kanskje jeg klarer å skape en slags rød trå også! Jeg får undersøke div. andre blogger- så bloggen min ikke blir "facebook- aktig" Det er jo ingen vits da jeg har facebook fra før;) hihi Jeg er veldig glad i dyr, jobber frivillig i dyrebeskyttelsen. Så en av tankene mine da jeg skulle starte en blogg var at jeg skulle jobbe med å få ut informasjon om dyrevernssaker osv:) Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #19 Skrevet 30. november 2010 Fine dyr:)))) Mange søsken hadde du også. Du blir nok mere dreven etterhvert skal du se;)))
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #20 Skrevet 30. november 2010 Takk! Kattene mine er nydelige ja! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå