overkill Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Tom og Trine på Spar Kjøp. Jeg liker bedre Janus, men de er helt greie.
gulterkult Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 har ikke SK her... tenkte HM kontra andre butikker jeg. Lindex hadde INGENTING! rart...
Ladybug~N&E Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 name it har vel forholdsvis billige bodyer. tror jeg betalte 70 eller 80kr pr stk. var akkurat tilbud på barnas hus her og da kjøpte jeg janusull til 69kr plagget. men sparkjøp har nettbutikk da. bare å bestille i vei;)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg har vært så "smart" å kjøpe bodyer på Polarn o Pyret. Der er de IKKE billige (men veldig gode og myke). Enig med de over her, Tom og Trine fra Sparkjøp er billig og bra!
solei Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Tom og Trine er bra. Samme med cubus sin ull.
Chezka Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Vi har prøvd alle mulige slags merker og jeg syns Janus er det beste på kvalitet - og er heldigvis også billige! Tom & Trine som noen nevner her, i tillegg til Cubus-ull, syns jeg er elendig. Tykt, stramt og stivt! Uff, jeg hadde en del plagg herfra (ganske mange faktisk), og de ble aldri brukt, gav de bort til noen som ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå