Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Har hatt hund og katt. Har bare katt nå
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Vi har verdens skjønneste hund også har det ve krøpet noen mus inn i huset i løpet av høsten
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #11 Skrevet 29. november 2010 hybelkaniner og har hatt hodelus 2 ganger... Liker ikke dyrene og gjør et tappert forsøk på å stoppe de fra formering...:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 29. november 2010 #13 Skrevet 29. november 2010 To steriliserte hunnkatter. Mrrrr!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Tre nydelige katter og tre slørhaler (fisker) hehe...
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Vi har ein kastrert hankatt på 9 år og ein sterilisert jentepus på 2. Ikkje veldig gode vener, men det får våge seg. Dei kan av og til oppholde seg i same rom utan å daske kvarandre I tillegg har eg eit lite akvarium med 6 fiskar (det var 10 men ein strauk med, og ein annan åt opp tre av dei små og lever no herrens glade dagar som sjef i akvariet) og tre snegler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå