Gjest Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Det at jeg faktisk ble muggen av hele greia var kanskje det som skulle til for å finne meg noe mer fornuftig å gjøre når jeg kjeder meg enn å henge her. Når man blir sur for noe som skjer på et nettforum er det sikker på tide å komme seg bort:) Dersom avhengigheten ikke skulle la seg kurere så lett kommer jeg tilbake under ny hatt. Så kan dere lure på hvem jeg er:) Så får jeg bare ønske overlord til lykke med sitt nye nick! Og dere andre får kose dere her i julen, og ta lærdom av feilen jeg gjorde.
Gjest Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 God jul og vi sjåast nok igjen:)! Hilsen Vinterflickan, katten & Tangloppa i fjæra
ellen-propellen Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Jeg håper du ikke blir veldig lenge borte,for jeg syns absolutt du tilføyer debattene mye gode innspill.Både de seriøse og ikke seriøse debattene:-) Ikke minst kommer jeg til å savne mattipsene dine. Ønsker deg og dine er hyggelig adventstid og en flott jule og nyttår feiring:-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Ha det bra så lenge! Kommer til å savne deg bittelitt.... GoD jUl! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå