Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Virker jo som sure dib-damene her har ingenting annet å gjøre enn å ta ut sine problemer på andre uskyldige her inne.. Jeg har en teori... De sure, bittre dib-damene her inne får ikke nok sex, eller har rett og slett større sjanse for de har en mann som er utro, eller mangel på mann ...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Jeg tror det er omvendt egentlig! De såkalte sure og bitre dib-damene får ut all dritten her, i stedet for på mennene sine. Så tror de alle lever på en rosa sky.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 eller kanskje de er "den andre" som hopper på gifte menn, mye er mulig
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 HAHAH ja for det hjelpe virkelig å få ut alt dritten er på DIB???? Jo mer bitter man er ; jo mer sjalu ; jo mer usikker blabla...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Jeg er aldri sur, men jeg har heller ikke mann:) Go figure!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå