Gå til innhold

Når ble julebrus en frukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge Nidar så kommer juleseigmennene i fire friske fruktsmaker: Bringebær, ananas, eple og *tada* julebrus!

Betyr det at med et glass julebrus og en neve potetgull så har jeg unnagjort 2 av "fem om dagen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,det visste jeg ikke. Takk for info. Kan stratos også telle som frukt tror du...?

Skrevet

Stratos som frukt er kanskje å strekke det litt langt...men melk er jo sunt da! Så det er jo klart at du må ha i deg dagens dose med melk. Om den er i fast eller flytende form spiller neppe noen rolle :-)

Skrevet

Da hiver jeg innpå ei flaske vin jeg og håper den dekker mesteparten av dagsbehovet for frukt.... Mye gode druer i vin;)

Skrevet

Bøllefrø, jeg lo akkurat på meg ryggprolaps! :D

Skrevet

Hmmm, seigmenn dyppet i smeltet Stratos..... :P

Skrevet

Haha!!! Sitter her og koser meg med et stort glass frukt jeg da, og kan med andre ord ha god samvittighet?! :)

Skrevet

Se, det var gode nyheter. Takk Nidar!

Sitat fra min sjokoladebok:

"kakaotreet er på størrelse med et epletre og bærer FRUKT etter 3 år". Så jeg vil påstå at sjokolade er frukt. Jo høyere prosentandel kakao i sjokoladen, jo mer frukt er den.

Løper og henter meg en kokesjokolade samtidig som jeg setter julebrus på handlelista :-)

Skrevet

Mor Løvehjerte, kanskje du vil ta over den vonde ryggen min å da. Ellers så får jeg ta sjangsen på at den flaska med vin og litt paralgin forte tar knekken på det. Får helle innpå litt akevitt å kanskje, sunt og godt det å, er jo mye god potet i den. Skål og god jul:)

Skrevet

Da er min liste over 5 om dagen klar:

Julebrus

Juleseigmenn

Rødvin

Akevitt

Sjokolade (takk for tipset weihnachtsmarkblomstre)

Bama kan bare legge ned først som sist mener jeg:)

Skrevet

Det var handlelista si, det!

For variasjonens skyld så napper jeg med meg potetgull og gulrotkake også, jeg!

Skrevet

Haha, nå lo jeg høyt! Heia Nidar!

Hmm ... Rødvin, julebrus, potetgull, gulrotkake og øl (altså, jeg klarer ikke helt å argumentere for at øl er en frukt, men det er B-vitaminer?).

Skrevet

Passe på å kjøpe øl i grønne flasker/bokser bare, så kan du sette det på lista over grønnsak :-)

Skrevet

Øl er brygget på korn, ergo så er det også sundt. Ikke en frukt med fiber. Ett glass melk og ett glass øl på morningen, skulle vel gjøre susen som frokost:-)

Skrevet

Er så mange som er allergiske mot melk. De lærde strides jo litt om det faktisk er så sunt for voksne...Best å ta 2 øl i stedet... ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...