Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 ..når man har mensen? Mannen jobber på sjøen, og er 4uker hjemme, 4uker ute. Vi har begynt å planlegge baby, men så reiste han til sjøss igjen. Sist vi hadde sex før han reiste var på slutten av mensen (var nesten borte). Er det noen sjangse for at det kan klaffe?? Har ikke helt greie på dette her, har ingen barn fra før. (har ca 4ukers syklus, 4-5dagar mensen)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Ikke veldig stor sjanse. Man regner første mensdag som første syklusdag og det er vanlig å ha eggløsning ca 14 dager før det. MEN det er jo ikke umulig. Det er damer som har blitt gravide under mensen eller åp andre syklusdager som ikke stemmer overens med normen:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 det går ann, men det er lite sannsynlig. Du kan bare bli befrukta noen få dager rundt eggløsning, og det er somregel 2 uker før/etter mensen. Men av og til har man eggløsning utenfor den vanlige syklusen, og da kan det bli klaff. Men det er ikke noe å satse på.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Jeg ble gravid under mensen så det gikk i alle fall an den måneden der i 2006....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Hmm..er et lite håp da. Men jeg får vel innse at det er mikroskopisk. Så får vel innstille meg på å vente til neste gang han er hjemme. Tusen takk for svar jenter! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå