Gå til innhold

skinnfell til seng, for voksne...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en skinnfell som jeg bruker i sengen som passer til voksne, fryser så voldsomt for tiden.... denne skinnfellen ligger nå på hytta, og kunne tenkt meg en lik hjemme, har fått det av foreldrene mine for mange år siden, og har sett etter slik i flere butikker men finner ikke, og alle bare ser rart på meg når jeg spør!!! men vet jo at det finnes siden jeg allerede har en!!!

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags fell er det? Det høres jo unektelig deilig ut! Er skeptisk til disse elektriske teppene.

- Er også frossen, så si fra om du finner ut hvor du kjøper det!

Skrevet

Tror de har på Sparkjøp

Skrevet

Vi har ull overmadrass fra Ullkorga (de som lager voksiposen) som jeg simpelthen bare eeeeelsker. Den holder oss gooode og varme på vinteren og vi svetter ikke i senga på sommeren. Absolutt å anbefale selv om de er litt dyre. Naturlige og ikke noe kjemikalier.

(Dette er ikke reklame. Jobber ikke der, men i bank. Bare en fornøyd kunde :-) ).

Skrevet

hva med å ta kontakt med en sauebonde??? vi driver selv med sau og kan bestille hjem feller fra egne utvalgte dyr.så vi har en som er kjempe stor i en stol i stua.og flere litt mindre feller rundt omkring :)

de du får kjøpt billig på feks ikea er små og mange som selges er ikke ekte,og mister hårene.da vil jeg heller betale litt mere å få en skikkelig en.

Skrevet

tusen takk for mange svar!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...