Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Du er klar over at den originale Villa Perlesukker har et .no-domene på dette navnet og at da er mest sannsynlig varemerket "Villa Perlesukker" beskyttet. Det du har gjort er mest sannsylig ulovlig og jeg vil oppfordre den originale Villa Perlesukker til å gå videre med dette.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Uten at jeg er involvert i hele nickbyttedebatten: Ærlig talt, man kan ikke kreve er nick på et nettforum varemerkebeskyttet. Om jeg kalte meg for Coca Cola så ville det gått helt greit og uten at noen kunne saksøke meg. Du må se på hvor vi er hen altså.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Og du har ikke fått med deg at det er en og samme person?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Nå er vel bloggeren Villa Perlesukker og dib-medlemmet Villa Perlesukker nøyaktig samme person. Så ingen fare, kjære deg. Finn deg noe annet å bruke energien din på.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Dere har altså ikke fått med dere at den originale heter "Reisen til Villa Perlesukker" og at det er en annen som, i dag, har tatt Villa Perlesukker? Vel, da vet dere det nå. Coca Cola hadde sikkert ikke gjort noe videre med det, men regelen er den samme og om jeg hadde reg. nicket eller startet en blogg el. nettsted med navnet Coca Cola så kunne de selvsagt bedt meg om å stenge den eller slette det. Og særlig om jeg hadde skrevet ting de ikke ønsket å bli assosiert med. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Oh my God. Its so spooky på dib for tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Gjesp Samma kranglina hvert eneste år gitt. Vel, dumme kjerringer som skifter nick må vel regne med at andre tar de gamle nickene? Enten ved uhell, fordi de nye ikke vet om nickbytter ved utallige høytider inkl snart sabbatene, eller fordi de nye har blogger med lignende adresser som nickene de tar.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 Ja, det er helt sikkert derfor disse nickene nå er blitt tatt...
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Har noen stjålet mitt nick? Hva skjer her egentlig haha... Har du også kost deg med mannen min samtidig og sovet i min seng hihi... Hva er vitsen egentlig... jeg forandret navnet mitt til Reisen til Villa Perlesukker i går men det ble ikke bra så jeg byttet det tilbake... FAnt ikke noe bra julenick jeg Så nå er jeg i alle fall tilbake til gammelt nick... og den som har lånt mitt nick har i alle fall gitt det tilbake:) Ha en strålende dag videre. Og ja jeg har kjøpt domenet villaperlesukker.no men ikke patentbeskyttet noe ennå
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Åh nei :/ Har noen stjålet mitt nick? Hva skjer her egentlig???
weihnachtmarkblomstre Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 dust id=809424, det var jo du som stjal det i går (og fremdeles har det med en stor i eller to i ser det ut til)... http://www.dinbaby.com/forum/thread/142621188
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Haha så morsomt Du får kose deg med mitt nick da en stund. Er det en stor I du har brukt i Perlesukker som gjør at det ser likt ut. Tror nok det. Men du er jo registrert under en annen konto enn meg så når man trykker på ditt nick så vil man jo se at det ikke er meg uansett. Litt gøy må man tåle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå