Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 La oss si at man lever i et åpent forhold, der begge trives med ordningen. Så blir en eller annen gravid med feil person fordi prevensjonen svikter. Hva da? Dersom mannen slumper til å gjøre elskerinna gravid, og hun bestemmer seg for å bære frem barnet...jeg ser for meg en ganske anspent situasjon når barnet kommer til samvær med far. Eller hvis damen blir gravid med elskeren?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Mulig det blir litt anspent, men om alle er inneforstått med at forholdet er åpent og alle er ærlige med hvem som blir gravid med hvem så trenger det likevel ikke å bli umulig å forholde seg til.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Har man et åpent forhold, bør man også ha vurdert dette før man er enige om det, når man er enige om åpent forhold, er man også klar over hva som kan skje mener nå jeg, så man børe takle dette. Gjør man ikke det, så skulle man aldri gått for et åpent forhold.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Tviler på at folk med pule-rundt-ordning har en plan b i tilfelle graviditet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå