Hønepøna Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Har ikke peiling på hva jeg skal gi. Hun er glad i dyr/hester og bor på et småbruk. Tips mottaes med takk:-)
flypapir Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Vår niese på 9 år ønsker seg hvertfall ting som; Krølltang/retterang Sminke Smykker Gaverkort på glitter/accessories DS spill Katt....osv Hun er ikke spesielt jålete, selv om det virker slik utifra det jeg kommer på av ønskelista
Smyrte Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Tror nesten det varierer fra skole til skole, område til område, by til by, jeg. Og jente til jente, selvfølgelig ;-) Mye det samme som ovenfor for 9-åringen jeg kjenner, DS-spill og smykker, alt fra serien Top Model (ikke tv3-serien, men en serie med blyanter, skrivebøker og dilldall som de selger i bokhandlene), klær og tilbehør fra WOW, en liten bamse med klær som heter Build-a-Bear, Pet Shop-greier..
Tante Blås Squaw Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 - Medlemskap i Penny-klubben eller abonnement på et hesteblad (sjekk med foreldrene først). - puslespill med dyremotiv - hvis hun har hest eller sparer til egen hest er det alltid kos å få striglebørste, hovskrape, leietau eller andre ting som bør finnes i stellekassa. Koster ikke all verden heller. - faktabøker eller romaner om dyr (Hesten Joey av Michael Morpugo er en fantastisk roman for barn og unge). - tegneblokk, tegneblyanter, kullstift, akvarellmaling, acrylmaling, palett, lerret, staffeli (fine også i bordstørrelse)
Lilith Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Det helt store nå er visst noe som heter zhu zhu pets, ifølge min søster som har ei på 9 år. Så det skal jeg ut og kjøpe i dag...
Hønepøna Skrevet 30. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! Jeg prøver å finne boka "hesten Joey" på internett-bokhandlere, men jeg finner den ikke. Vet du hvor jeg kan få tak i den?
Tante Blås Squaw Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Fikk boka i 1990, så den er muligens ute av produksjon nå? Hm.
Smyrte Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 zhu zhu pets ja, det er kjempestort her også! Små pelsdotter som beveger seg og lager litt lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå