Gå til innhold

Hvor mye dill tåler håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg hårkrøller for litt siden, og med langt glatt hår, så er det gøy å gjøre noe annet innimellom. Jeg sprayer i en varmebeskyttende spray først, så krøller jeg det i store myke krøller, og sprayer masse hårspray i etterpå. Må det, ellers så detter alt ut etter en halvtime.

Lurer litt på hvor ofte jeg kan bruke denne tangen og hårspray uten å ta helt knekken på håret? En gang i uken? Oftere? Mer sjeldent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen frisører her?

Skjønner jo at det beste er ikke noe, men når man først vil bruke sånt litt, hva er ok?

HI

Skrevet

Jeg bruker aldri dill i håret, kanskje på maten, men ikke i håret :-D

Skrevet

Klart du kan bruke krølltang!!:) er frisør selv og fullstendig avhengig av rettetang. Allikevel har jeg en liten regel at jeg ikke bruker det mer enn to ganger i uken (før var det hvertfall annenhver dag) og ALLTID bruker varmebeskyttende produkter. Kombinerer du dette med en god fuktighetskur er du ganske safe, og heldigvis lages de nyere tengene slik at de ikke sliter så mye på håret, som feks de nye fra Ghd . Disse får du kjøpt i frisørsalonger. Hold deg borte fra krøll-og rettetenger fra Elkjøp , Expert osv... Disse er altfor harde mot håret ditt. Håper dette hjalp deg litt:)

Skrevet

Uff, er nok en av de sistnevnte jeg har. Fikk i gave og har ikke råd til en annen ny akurat nå :/

Men da er 1 gang i uken og dersom jeg bruker beskyttende spray og er så varsom som mulig? Takk for svar forresten!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...