Gå til innhold

Har du et godt forhold til din far?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldi opp å ned, han har et veldi variert humør pga jobben og er han i godt humør har vi et godt forhold, har han en dårlig dag bør jeg skygge banen.

Skrevet

Ja. Foreldrene mine er fortsatt sammen - så jeg har da vokst opp i samme husholdningen.

Nært? Tja.. Jeg kan snakke med han om det meste, men velger heller mamma;)

Er det noe jeg lurer på - kunnskaps-spørsmål eller hjelp med praktiske ting, så er han "the man".

Skrevet

Nei. Har ikke sett han på flere år. Snakket sist med han på morsdagen.

Skrevet

Nei, ikke siden han prøvde å drepe meg et par ganger i tenårene. Hadde et nært forhold før det..

Skrevet

Ja, jeg har veldig godt forhold til begge foreldrene mine. Kan snakke med ham om det meste.. Eneste han ikke liker å snakke om er sånne jente greier som klær og sminke, det gidder han ikke og jeg får beskjed om å snakke med mamma om det ;o)

Han er sjelden vare, rett og slett. Han har jammen tørket sin andel med tårer fra kjærlighetssorg og andre fjortiss kriser. Vi har vært på fisketurer i fjellet og på sjøen for å ha litt kvalitetstid siden han alltid har jobbet mye. Gode, flinke pappaen!!! Og nå er han også en enestående morfar til gutten min! Veldig takknemmelig for at vi har så godt forhold.

Også må jeg s i samme slengen at det samme gjelder mamma. De er det tryggeste jeg vet om både for meg og min bror. Men de har oppdratt oss slik at uansett hva det var, eller hva vi hadde gjort kunne vi alltid komme til dem og få hjelp eller trøst, og litt kjeft ;o)

Slik ønsker jeg indelrig at vi kan få det i den familien jeg har sammen med mannen min også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...