Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 http://cellulitterogkaramell.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Litt kjedelig, for jeg kan ikke assosiere deg med meg selv.. Liker blogger med mere bilder enn tekst. Men som plaster på såret, den er sikkert interessant for noen
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 fin blogg! Men flere og større bilder! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Ja skal bli flinkere med å ta bilder, men må komme inn i blogging først, er mye som skal læres. Så det er bilder som skaffer lesere? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 I motsettning til de andre her synes jeg det mest positive ved bloggen vr at det var mye tekst. Det negative var at den ikke virket å handle om noe. Går det ann å skrive en form for innledning som hele tiden vil holde seg på topp?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort det, har skrevet på innlegg nr 2 hvorfor jeg startet bloggen. Skriver også om et tema som er veldig sårt for mange, inkludert meg selv. Det å være overvektig byr på en del problemer man ikke snakker om til vanlig og som man kanskje tror man er alene om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå