Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 noen som har prøvd abtronic : http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=13563&productId=244352&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= vurderer å kjøpe en slik en....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Har prøvd, og det er det dritvondt! AU... Håper ikke det er så vondt å føde... Kjennes ut som 1000-vis av nåler som stikker i magen/ryggen.... Og det er på den minste/svakeste innstillingen... IKKE KJØP!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Har en slik en jeg, og kan ikke si den har plaget meg, ikke mer enn en hard trenings økt. Kommer nok ann på hvor følsom du er der beltet skal sitte.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 21.10: har den gitt noe resultat da? har liten antydning til mage etter fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå