Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hvor mye har dere igjen i mnd når ALT av regninger og matbudsjett er satt av?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Alt etter måneden, men passer på å hive inn minimum 5000 på en konto som vokser seg litt større hver mnd. Kommer til å tappe inn i den når barnet blir større og trenger sykkel, klær og andre uforutsette eller forutsette ting:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Det varierer litt, men jeg har fast trekk til sparekonto (meg) på 500,.- pr mnd, og 200,- pr mnd til sparekonto for barnet. Men det er aldri under 5 000,- pr mnd, når alt av regninger og mat er betalt. Har ikke medregnet bensin... Jeg setter av det jeg har til overs etter en mnd også (men det hender at jeg må tømme den til rep på bil og uforutsette regninger...), jeg har faktisk klart å spare 12 000,-dette året:))) men det blir vel en rep til på bil før året er omme så vi får se hvor mye det blir til slutt.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Som regel i minus, pga gammel gjeld jeg ble sittende igjen med når bf dro... (MIn feil som ikke tok opp lånet i både mitt og hans navn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå