Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Og hva har det evnt gjort for dere??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 jeg fikk krystall healing en gang (gina på sotra) og det var helt fantastisk! SKulle gjerne gått flere ganger, men ble ikke slik.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Hvordan opplevde du det? Hva oppnådde du?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Jeg har fått healing, og jeg har healing evner selv. Jeg fikk bare tilført energi pga jeg var så sliten, og merket det litt ja. Det jeg reagerte mer på var tingene som skjedde under healingen!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Både får og formidler healing. Opplevelsen varierer jo etter hva som er galt. Vet ikke egetlig om det kalles healing det jeg gjør, har ikke lært det noe sted, har bare alltid vært sånn. Men det som skjer er at jeg kan kjenne og høre hvordan andre kropper har det, og avhengig av hva problemet er kan det bli bra ved det jeg gjør. Innimellom blir det ikke bra før eieren av kroppen foretar en del endringer i seg selv og hvordan de lever. Om det er "bare" å fremskynde enkle helingsprosesser så kjenner jeg energi og varme nesdten som jeg blir elektrisk og så kjenner jeg i min kropp det som heales.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 bikkja mi fikk fjernhealing etter at han ble påkjørt... hu fortalte at han hadde vondt i hodet, noe som sikkert stemte, siden hodet hadde slått i panseret.. han sov mye ett par dager, så var han i farta igjen
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Hva ener du med "skjedde under healingen"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå