Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 uff vet ikke hva eg skal, har ett barn på 20 mnd vært alene med hun siden var 3 mnd. traff en fyr like etter,har tatt d rolig og langsomt til nå. og nå i helgen fant jeg ut att jeg er gravid...enten er jeg litt over 5 uker eller så må eg være langt over 12 uker. jeg vet ikke om jeg er klar for barn nr 2 ennå, jeg er ung ennå (22) og er ganske så utslitt etter å bare ha en unge.så vet ikke om jeg klarer to...men er også ett økonomisk problem om jeg velger å fullføre svangerskapet, jeg er ikke i jobb slik som jeg var forgje svangerskap og får da ikke foreldrepenger, og mister da de pengene jeg har nå siden jeg er alene mor.må da flytte og finne en større leilighet. og det går jo ikke når jeg har 0 kr i intekt er egentlig imot abort,men har ikke lyst å havne i en utolig kjip økonomisk knipe. har vært hos legen i dag og ble henvist videre t gynokolog som skal da se presist hvor langt eg er på vei!!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Har du snakket med pappaen. Det kan godt hend at han tar ansvar
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Kjære deg jeg skjønner frustrasjonen din :-) Hva med BF er han interesert i å få et barn da ? Isåffal er dere jo to om det :-) Velger du å beholde kommer du til å klare det :-) Velger du å ta abort takkler du det også :-) Er sikker på at du er sterk og velger å ta det rette valget :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 takk for svar =) ja har fortalt han det men vi har snakket lite om det. han har mast om barn men jeg har sagt hele tiden jeg ville bli 30 før neste mann, sånn jeg har hus og alt på stell=) men sånn gikk det ikke:( når jeg fant ut om graviditetetn med med første mann var d aldri tvil, jeg skulle ikke ta abort, men denne gangen er jeg veldig i tvil, men det er nok forde jeg vet hva jeg går til. Jeg er så utolig utslitt fra før av og hadde ett JÆVLIG svangerskap med nr 1. låg i 7 mnd på sofaen pga bekkenet,har ennå store problemer med det så er veldig redd for om jeg beholder barnet og får de samme plagene. så d er mye jeg må finne ut av... gruer meg til å gå til gynokologen også på en måte:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå