Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Hva er galt med at hun er gravid, skulle hun ikke få det? Er det pga hun er ung?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Om hun er det så er det kvalmt. Nettopp fått seg ny type jo. Ustabilt liv lever hun og, flytter konstant.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 Og hvor har du info fra om jeg tørr spørre?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #11 Skrevet 29. november 2010 Hvordan vet du at dette er helt fakta da? Altså ja det kan hører litt slikt ut på innlegget om at hun skal til legen men ikke trenger og grue seg (fordi hun vet nok hvorfor hun skal der)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #12 Skrevet 29. november 2010 Fint for dem. Men hvorfor skal resten av verden absolutt ha en mening om det? Jeg gir iallfall beng, og ønsker dem lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå