Gå til innhold

Har servert årets mest innholdsrike middag til min kjære datter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

makaroni med ost og ketchup.

Det er heeelt ulikt meg som er så opptatt av å spise sunt selv. Men jeg like rjo ingenting og må jo spise det samme som henne. Så da får hun spise det samme som meg. Hun får klemetin til dessert! ha ha! Skyt meg den som vil! Neida.

Jeg har bare alltid vært så nøye selv så da er jeg jo og nøye med henne, men nå føler jeg meg skikkelig vill og gal:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg forstår deg så veldi godt! Er gravid for andre gang, og da jeg gikk gravid me min sønn, spiste jeg nesten ingenting! Gikk opp hele 4 kg hele svangerskapet... tenkte at neste svangerskap skal jeg jammen spise sunt og til faste tider! Hehe, er så lett å si!! Her sitter jeg som et kritthvitt laken, altså d er fargen i ansiktet mitt... såvidt jeg klarer å spise, ikke at jeg er så kvalm, men har absolutt ikke lyst på noe... så er jeg og sambo litt av den gammeldagse typen... jeg lager middag... :S Greit at han kjøper middag og bestemmer hva vi skal ha, ellers hadde d nok blitt mye pasta ja... og grandiosa... hehe! Er oxo veldig opptatt av sunn mat, og nå kjenner jeg virkelig suget etter å knaske på rå brokkoli!! Nam!! Får se hva gubben lager imårra, da er d han som må kokkelere siden jeg jobber til fire! Hihi! Nei, spis d du klarer akkurat den dagen, å ikke bekymre deg! :) Kos dere med den maten dere lager!

Skrevet

he he, det er godt å høre:)

Det morsomme er at det var jeg som handlet OG skrev handelliste i dag...det ble et par grandiosa og ukens dose bali kyllinggryte. Ingen av delene smaker noe særlig til vanlig så da er det jo en fest for meg.

Spiste en whopper til kveldsmat nå, DEN var god den!!

Elles lever jeg av brødskiver ( UGH) , youghurt og druer. Jeg er ikk spesielt kvalm selv heller, men mat tiltaler meg ikke i det hele tatt. Det er så sinnsykt synd at kroppen min krever mat hver 2. time nå når at smaker dritt i utgangspunktet!

Jeg laget en skikkelig sunn middag middag med mye grønnsaker her om dagen, en rett jeg vanligvis elsker. Jeg gledet meg skikkelig til endelig åspise noe jeg hadde lyst på. Så fikk jeg det i munnen og bare spyttet det ut. Orket ikke å ha det der en gang. Brokkolien smakte værst:) ja ja. Jeg har kjøpt MYE druer og klementiner.

ah, jeg vil bare sove!

Skrevet

hehe.... akkurat nå så tror jeg det er det siste jeg orker å tenke på at det er en sunn og velbalansert middag jeg får i meg ja til tider... ;) Men har ikke sånn innmari dårlig samvittighet sånn sett heller, for vet at hun får bra og velbalanserte middager i bhg 3 ganger i uka! :) De hadde (desverre for meg) fiskegrateng i bhg idag og det gjorde meg kvalm i mange timer etterpå at jeg kjente lukta!!

ah. makaroni med ost hørtes himmelsk ut nå.... *sukk*

Skrevet

Åh, nå har jeg skippa jobben igjen, fordi jeg har morgenkvalme... så leste jeg svaret ditt, å du nevner whooper!! HERREGUD så lyst jeg har på hamburger!!!!!! Tror jeg blir gal! Har sønnen min hjemme fra bhg idag, for jeg bare orka ikke kjøre han i bhg, og d har kommet MASSE snø inatt, så vet ikke om jeg kommer meg ut med mine piggfrie dekk... men nå kjenner jeg jammen kamplysten i meg! Kansje jeg skulle måkke bort snøen bak bilen bare for å komme meg ut å kjøpe burger?? Hehe, sønnen min hadde nok likt d! I tillegg fikk han åpne første pakka på adventskalenderen idag, for at jeg hadde lyst! Hehe! Kjæresten vil ha fiskekaker, potet og makaroni til middag idag, er ikke så gira på d jeg, men hva gjør man ikke for kjærligheten? Hehe!

Jeg bare ELSKER brokkoli for tiden, klementiner som vanligvis er en favoritt, smaker jo ikke noe nå... men druer skal jeg prøve! Kjekt å prate me noen i samme båt som meg! :)

Skrevet

oj, Trultemora, jeg skal ha fiskegrateng til middag i dag... tenkte det var noe sausete som aksnkje kan gli rett ned... he he! Håper jeg, ellers skal jeg forhåpentlig ut å handle med mamma og søsteren min i dag, så da skal jeg nyte enda en whopper til kveldsmat.

Datteren min har holdt meg våken nesten i hele natt. Jeg går i dag og vurderer å få sykemelding torsdag og fredag så jeg kan hvile litt. Jeg er helt på felgen og gråter hele tiden i dag- Heldigvis sov hun to timer ( vanligvis sover hun ikke) så jeg fikk meg en skikkelig lur på sofaen. som dette kan jeg ikke gå på jobb, det kommer ikke til å fungere tror jeg...

Dette er 4. natten hvor jeg kun har sovet med 2 timers intervaller, jeg begynner å bli smågal.

Tror jeg sakl karre trøtte meg ut med mamma for en liten avveksling også kan jeg kjøre hjem med whopperen min og legge meg kl 19 i dag! NAM og HURRA!

Funky, spa frem bilden og kom deg på Burger King, det er så verdt det:) Så lenge du ikke spyr underveis da så klart!

Skrevet

er godt å høre at d er flere i samme båt ja... jeg sendte gubben avgårde til mac donalds fordi jeg såg reklamen og fikk lyst på pomfrien:P haha så nå blir vell min datter på snart 3 kjempe glad for å få hamburger til kvelds:D:D hehe

Skrevet

he he he, ja det kan jeg tenke meg!

sånn er det, kun en kort periode. jeg serverte grandiosa igjen, til min egen og mannens fortvilelse. Tvile på at han kommer til å spise grandiosa igjen..det gjør nok ikke jeg heller.

begynner å bli lei av den, kan det ikke snart komme bedre tider da?????

Skrevet

Oh Lord, nå fikk jeg lyst på pommes frittes eller hvordan d nå enn staves... favoritten min for tiden er hjembaka brød med baconost!! Eneste som jeg ikke blir kvalm av! Vi har ikke mc donalds her oppe i nord, så gubben ble nødt å kjøre en time tilsammen fram og tilbake for å kjøpre meg hamburger en kveld! Hehe! Snill ja!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...