maragv Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg og min forlovede prøver å bli gravid. Jeg tok ut horomonspiral for 4mnd siden, og etter det har jeg alltid hadd regelmessig mensen og jeg har en syklus på 28 dager. Vi kjøpte eggløsningstest, og hadde sex de to dagene da jeg hadde EL. Også etter det. Men ingen mensen er kommet, og jeg er 4 dager over tiden. Jeg kjøpte mange billigtester på nettet og alle viser negativ. Jeg skjønner ingenting her? er det for tidlig å ta en test med slike "billigtester" kanskje?
kei80 Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Det er ganske lav sjangse for å bli gravid tiltross for at man har sex å EL dagen desverre.. ca 20% bare.Men jg testet ikke posetiv før 9 dager over ikm i forrige svangerskap,kan jo være at du bare produserer seint /lite hcg
drømmehjerte Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Det kan godt hende at det er litt tidlig å teste enda, så ikke fortvil Jeg er snart 14 dager over tiden og tester bare negativt, så det gjelder å ha tålmodighet, hehe. Kanskje ikke det du ville høre, men slik er iallefall min historie Vent en ukes tid og test på ny! Lykke til
maragv Skrevet 29. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2010 Okei kan jo hende at jeg har sen hcg eller for lite også ja. har to barn fra før av, og når jeg ble gravid med dem så fikk jeg utslag med en gang på hcg. Kan jo hende kroppen er blitt litt forandret etter horomonspiralen. Håper jeg er gravid hvertfall, men tar ikke noen glede på forskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå