___ Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde en mistanke om at jeg skulle være i en del bevegelse på jobb i dag. For morroskyld tok jeg på meg pulsklokke for å se hvor mye valorier jeg forbrandt (den er faktisk relativt riktig i målingene). Den viser at jeg i dag har forbrendt 2987 kcal på 7,5 time. Det er ikke rart folk slet mindre med overvekt før i tiden da de hadde mer fysiske jobber, slik jeg har hat i dag. Legg til resten av døgnet så ender jeg på over 4000 kcal. Det er omtrent dobbelt så mye som normalt. Så til allesom vil ned i vekt, hold dere i aktivitet. Det betyr mye selv om intensiteten ikke erså veldig høy!
Gjest Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Så utrolig bra. Jeg har en meget stillesittende jobb, men skulle ønske jeg hadde en mer aktiv en ja.....
Espoir Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Wow, det var mye! Jeg sitter stort sett hele dagen, så her brennes det ikke mye fett utenom trening. Men nå GÅR jeg hjem i dag da, fremfor å ta bussen (oppmuntret av ditt innlegg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå