Gå til innhold

Kjøpe vogn på nett fra Tyskland


Tonje Victoria

Anbefalte innlegg

Hei dere damer.

 

Siden det ikke er noe lett sted i sverige å få tak i TFK vogn så lurer jeg på om det er noen av dere som har erfaring med å handle på nett fra tyskland. Har vært en del inne på kiddies24.de og de virker jo veldig oversiktlige osv. Noen som har erfaringer de har lyst til å dele?'

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har kjøpt barnevogn, bilstol og base der =) vi var absolutt veldig fornøyd =) anbefaler den siden med glede =) maaaange penger å spare =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte tfk vogn og tilbehør på kiddies24, og er kjempefornøyd!

Vi var svært heldige da varene kom i posten etter kun 14 dager, mens jeg kjenner noen som har måttet vente i flere md. på varene sine.

Jeg tror det går radig om de har alle varene på lager.

Det er mye penger å spare på å handle fra Tyskland, men husk å ta med MVA på 25% og fortollingsgebyr som betales når varen tas inn til norge.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt fra den siden, men vi kjøpte vogn til førstemann fra http://www.babyonlineshop.de/ og var veldig fornøyd. Kjøpte både vogn med masse ekstra utstyr samt bilstol med base derfra.

 

Kan være lurt å spørre om leveringstid før man bestiller. Vi fikk vognen etter 2-3 uker, mens ei venninne som bestilte TFK måtte vente 6 uker.

 

De trakk automatisk i fra den tyske momsen og la til den norske samt la til den norske, så det eneste vi måtte betale "ekstra" var en regning på fortollingsgebyr som kom rett fra posten.

 

Hadde garantert bestilt der igjen om de hadde hatt Emmaljunga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...