Gå til innhold

Baby 8,5mnd vil bare ha pupp

♡har tre skjønne jenter♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med fast føde når baby var 6 mnd. Begynte da med grøt. Kan telle på en hånd de gangene hun har spist en porsjon grøt. Litt skive innimellom, men nå er det helt stopp. Hun blir tilbudt all mulig mat, men snurper igjen munn eller spytter ut. Ikke interessert i det hele tatt, men i fin form og ikke mangel på energi eller noe, selv om hun bare lever av mm. Noen gode triks anyone? Skal begynne å jobbe om to mnd....så begynner å bli litt despo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to barn har vært slik de også. De ville heller ikke ha smokk eller flaske. De har aldri spist en hel posjon grøt. Jeg ville bare slappet av så godt det lar seg gjøre. Gi pupp etter barnet har fått fast føde og det går seg til etterhvert. Hvis barnet er i normalt godt hold tåler det å ikke spise så mye mens du er på jobb, selvom det ikke er noen særlig hyggelig situasjon for noen av de involverte! Tilby brødskive, fruktmos og oppskåret frukt. Legg det på en tallerken forran henne og la henne spise og grise med maten. Kanskje det blir mer stas da?

Skrevet

hipp 8 mnd grøt med eple - har du prøvd den?

det var den første som virket for oss!

ellers bør du begynne å gi jerntilskudd (bruk sprøyte for å ikke få så mye klin) så lenge kostholdet nesten utelukkende består av morsmelk.

Ikke gi opp, men ikke prøv å få inn mer enn bare litt hver gang.

Fruktbegre var en hit hos oss! Det finnes noen som har litt fiber også. (Småfolk tror jeg det var)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...