Gå til innhold

UL i uke 9, innvendig eller utvendig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt privat ultralyd i uke 9, fordi jeg skal reise bort og blir borte ganske lenge - så synes det er greit å få tatt en "sjekk" før jeg drar.

Er det noen av dere som har erfaring med ultralyd rundt uke 9? Jeg lurer veldig på om det er innvendig eller utvendig. Gruer meg litt kjenner jeg. Men det blir utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok tidlig ultralyd idag, 7+5, og tok innvending. Dette var på sykehuset da. Der sa de at de ikke bruker og ta utvendig ul før etter 12 uker, siden det er lettere og se fosteret ect innvendig frem til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok ultralyd når jeg var 8+3 og da tok hun utvendig på meg å så alt..

en frisk bby med 167 hjerteslag i minuttet å ble satt frem 2 dager :D så er i dag 9+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende,... jeg er i dag på 6+1, men pga 2 SA på rad har jeg fått time til UL uke 8.. Håper bare den sitter fram til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

 

Jeg var på ultralyd på sykehuset når jeg var 8+2. Da ble det innvendig fordi de ville se at alt sto bra til å pga at det er litt vanskelig å finne fosteret når det er så lite på utvendig ultralyd. Var det de sa til meg iallefall, men jeg tror du kan velge når du har bestillt time privat :-) Uansett så er d ikke noe å grue seg til om det blir innvendig, det gikk kjempe fint. Glemmer hva de holder på med me en gang du ser på skjermen at det slår et lite hjerte å får høre hjertelyden. Det er heller ikke noe ubehagelig eller vondt. Samboeren min var med og han syntest det var helt fantastisk :-) Du har all grunn til å glede deg. Det er kjempe spennende og helt fantastisk.

Massse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...