Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg og mannen skal nå ha vårt fjerde barn. Terminen er rett rundt hjørnet, svangerskapet har gått kjempefort!! Nå tenker mannen min på å sterilisere seg, har rett og slett bestemt at fire er nok. Skjønner jo han da, men vi er så unge! Og disse fire svangerskapa er ganske tette. Og jeg er så glad i denne småbarntilværelsen.. Selv om dette er fjerdemann kunne jeg om noen år tenkt meg en til. Synes 5 barn klinger så fint i mine ører;) Hvis han kutter strengen er vi jo ferdige, og ikke flere sjanser for flere barn. Vet jeg høres egoistisk av meg nå, og jeg er jo supertakknemlig for de fire ungene mine. Men jeg synes det er litt trist.. Noen med erfaring? For dette er faktisk ganske vanskelig for meg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Hos oss var det faktisk jeg som steriliserte meg, selv om inngrepet er mer komplisert på kvinner enn på menn. Han hadde hørt om en mann som fikk komplikasjoner under inngrepet, og orket ikke tanken på å få det gjort kun med lokalbedøvelse.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Småbarnstilværelsen går fort over uansett, og så kommer stresset med skolebarn og ungdommer. Du kommer nok til å være takknemlig om noen år for at du ikke har flere enn 4 å følge opp.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Ja, det er det jeg tenker jeg også... Kan godt hende jeg er fornøyd med fire unger om noen år. Men enn viss jeg fortsatt vil ha en til? Det er det som bekymrer meg. Og hvordan blir mennene etter en sterilisering? Føler liksom en del av manndommen deres forsvinner. Hørte om en som sa at det "stellet" fungerer som før, men det er som å skyte med løskrutt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå