Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg skal til jordmor nå på onsdag og kommer da til å få terminbekreftelse og skal sende søknad om engangsstønad. Har jeg noen som helst sjanse til å få dette før jul (bor på det sentrale østland)?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Tror du nå ha passert uke 26 før de betaler ut
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg vet det. Jeg er 27 uker nå og skal som sagt til jordmor nå på onsdag slik at hun da kan gi meg en terminbekreftelse. Så alt er i orden der, jeg bare lurer på om de behandler søknaden såpass raskt at jeg kan få det innen jul eller om jeg bare må regne med at det ikke kommer før på nyåret.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Det skal bare ta 3 dager! Men hvordan det er nå før jul det vet jeg ikke, ring ditt nav kontor å hør.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Jeg har aldri mottatt engangstønad,men en venninne av meg fikk innen 1 uke. (Tr.Heim)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå