Gå til innhold

Hjelp meg litt da damer,gjelder sko til barn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 5 har sorell sko(sorte) Hadde de ifjord også og vi var fornøyd med de. Hun frøs aldri. Nå viser det seg at hun blir kald på føttene med samme sko. Synes det er kjempe rart og forstår det ikke. Har tenkt at jeg må ut og kjøpe nye sko, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Sorrel skal jo være noe av det varmeste.

Har dere noen forslag evt erfaring med sorrel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Trodde også sorel sko skulle være så bra. Hadde de et år til lillegutt og var veldig fornøyd.

Men, nå i år så er det et par i barnehagen som har sorell sko og de blir kjempekald på føttene. Vi og foreldre har prøvd alt av sokker i dem, men hjelper ikke. De måtte rett og slett kjøpe nye sko...

Av andre typer sko vil jeg anbefale viking goretex. Da holder hun seg garantert varm på bena. I hvertfall min erfaring som mor og barnehagearbeider ;)

Skrevet

Takk for svar:) Utrolig merkelig dette her. Som jeg sa ifjor var det ganske kaldt og hun frøs ikke. De garanterer jo at man skal holde seg varm i de helt opp til 20 kuldegrader så egentlig bør det være en reklamasjon. Nei da blir det ut og kjøpe nye sko,ikke noe gøy å fryse på føttene.

Fint med flere innslag:)

Skrevet

De er ikke for trange? Da blir det jo kaldt med en gang. Ellers hadde jeg brukt to lag ull, f. eks. ullstrømpebukse og så en mellomtykk ullsokk utenpå. Fortsatt må det være plass i dem, var det ikke 1,5 cm?

Skrevet

Bare meg : Ja jeg ville gått i butikken og klaget.

Skrevet

Ringte butikken nå og forklarte dem situasjonen. De ba meg om å komme med skoene så det ser ut som om at det blir å regne som reklamasjon.

Da trenger jeg flere tips til god varme vinter sko. Gjerne litt høye så hun ikke får snøen inn i skoen. Ikke lyst på bomkjøp nå,blir dyrt i lengden:)

Skrevet

Jenta mi har hatt Viking og Ecco goretex, og e superfornøyd m begge to!

Skrevet

Håper det går i orden med reklamasjon. Jeg har ikke noe spesilet merke å anbefale, men vår største gutt hadde viking goretex i fjor og de var supre! Jeg er veldig opptatt av at det skal være god nok plass i en sko til en tynn ullsåle(alfa omega i vintersko, da kulden kommer nedenfra) og en tynn ullsokk og fortsatt kunne bevege beina godt inni skoen. Da blir man sjelden kald. Noe av det verste som er er å være kald på bena, da fryser man over hele kroppen....brr.

Lykke til med skoene evt nytt skokjøp! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...