Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei. Starter på uke 31 nå, og har enda ikke opplevd kynnere. Bør man det ettervert, eller er det vanlig at man ikke har noen?
AlmaN Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Mange som ikke har kjent kynnere, det er ikke noe man bør. Vær glad om du slipper!
Lessismore Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg gikk også lenge og lurte på dette. Først forrige uke, i uke 34, la jeg merke til at magen ble steinhard når jeg anstrengte meg for mye. De gjør ikke vondt, men jeg kjenner at muskelen jobber. Men, det er ikke sikkert du kommer til å merke de i det hele tatt. Har hørt om mange gravide som ikke har kjent de...
2tettebabyer Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 jeg skjønte ikke hva folk snakket om når de nevnte kynnere i første graviditet før jeg var i uke 38 tror jeg, da kunne jeg kjenne at det strammet seg, men det var ikke vondt. opplevde aldri vonde kynnere da... Denne gangen med nr to kom de ganske mye tidligere, ca uke 29 om jeg ikke tar helt feil.. er nå i uke 32 og kjenner det hele tiden, men ikke vondt, bare ubehagelig.... ikke noe å hige etter å ha kynnere jaffal, så bare kos deg :-)
Trollmor til 2 Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Har samme erfaring. Som førstegangsgravid merket jeg ikke kynnere i det hele tatt. Kan ikke huske at jeg la merke til at magen ble steinhard en gang jeg... Men denne gangen har jeg hatt kynnere, dels svært merkbare, siden relativt tidlig i 2 trimester. Nå bikker jeg over til uke 33 om et par dager og kan ha ganske kraftige kynnere tidt og ofte. Jeg får kynnere som gjør det vanskelig å bevege seg, men de er ikke spesielt vonde allikevel. Det blir bare vanskelig å skulle gå for eksempel. Men altså.. Nei, man trenger ikke å kjenne kynnere =) Ikke som førstegangs, andregangs eller femtegangs.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 30. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2010 Det høres bra ut. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå