StoltHønemor<3 Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg ser at fler og fler popper frem, og fremmer det negative ved sin samboer/kjæreste/mann.. Så jeg regner med at jeg får høre litt fra dere nå ved å skrive dette her... Hvis det virkelig er så illê som dere skriver, hvorfor kan dere ikke ta opp dette med deres gubbe og få han til å skjønne dette her? Dere er gravide, og det burde ha vært en periode hvor dere kun gleder dere, og ikke bare tenker på det negative. hvorfor tenker dere ikke litt på det positive som dere kjæreste/sambo/mann gjør? Jeg kan til tider være litt irritert fordi min mann ikke vasker klær foreks uten at jeg må be han om det, men uansett så tar han oppvaskmaskinen og tømmer den eller setter den på Noe som gjør meg glad igjen.Han passer på at jeg har en varm dyne å legge meg under fordi han vet jeg fryser litt fort nå, og derfor vil han at jeg skal ha det varmt og godt under dyna. Han kan godt hente ting til meg hvis jeg vil ha noe, og det er kjempestas for da vet jeg han kommer til å hjelpe meg når jeg blir stor og rund:) Han støtter meg i alt jeg gjør, og omvendt. Jeg blir tatt godt vare på og han er kjempekosete på meg. Han synes jeg er kjempeherlig og omvendt. Rett og slett så er vi lykkelige! jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som absolutt må skrive om det negative! er det så negativt at dere må klage hele tiden? Vel.. spark dere selv bak og gi dere selv et puff. Da får dere gjøre noe med det istedet for å bare tenke på det! Er så lei av at det kun er negativitet! Skulle gjerne ha hørt litt om det positive deres mann har gjort.. Kanskje overrasket han deg med blomster? Kanskje lagde han middag og dessert? Kanskje han plutselig bare ga deg en massasje? Kanskje han lot deg få sove lenge mens han lagde frokost?? Kom igjen nå jenter/damer! Jeg er ganske så sikker på at dere klarer å si noe positivt om deres mann også istedet for BARE negativt! God dag fra ei gladjente som har en kjempeherlig mann, og denne mannen tar godt vare på meg<3 (samme innlegg på kranglesiden)
LiteNurk Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Min mann lager middag til meg HVER dag!
kokosyklus Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Mannen min shiner hele kjøkkenet hver kveld så jeg skal slippe å spy av matrester eller lukt hver morgen! Han tar med seg snuppa vår på skogstur hvis jeg er utslitt etter jobb i helgene. Hun forguder han! Han henger opp klær hvis jeg ikke orker Han lager sunne woker til snuppa vår de dagene jeg ikke orker å lage middag. Wok er det eneste sunne han kan lage, men poenget er at han er opptatt av det! han pusser opp det nye barnerommet etter jobb Han støtter meg i mine valg, det har han alltid gjort, selv om det en gang betød at vi måtte selge en leilighet og flytte... Da jeg var graid med førstemann og skikkelig skikkelig kvalm sto han opp midt på natten og kokte te eller smurte brødskiver til meg... Det eneste negative jeg kan komme på er at han er syyykt B menneske. Jeg er syyyykt A menneske og det irrterer vel han kanskje like mye som at det irrterer meg at han stadig vekk er så jævla trøtt. Så tror jeg at det er en sunnere livsstil å ikke stresse så mye, så jeg prøver å justere ned forventningene til itng som skal gjøres før kl ti på morgenen i helgene. Det funker bra, så det betyr vel at det egentlig er en positiv ting det og:) Lucky me!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Jeg har også en god og snill mann alikevel om jeg blir GAL av han noen ganger. Han gjør alt nå. Han jobber hele kvelden/natta, kommer hjem, tar opp jenta vår, smører matpakke og kjører henne til bhg. Legger seg ned og sover. Så kl 14-15 henter han henne, lager middag, rydder, lager kveldsmat og legger henne etterhvert. Han gjør alt for meg også. Denne uka jobber han om dagen men han kom hjem tidligere nå fordi jeg var så dårlig så han smurte på mat til meg og kom med drikke. Verdens beste mann sier nå jeg:D
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Jeg har også verdens beste mann! Kjenner jeg blir litt irritert av de som klager sånn over mennene sine, er det virkelig SÅ ille da? Alle har vel noen småting de kan irritere seg over, men det er viktig å heller fokusere på det som er bra! Mannen min jobber for tre, han drar på arbeid om morgenen, og på ettermiddagen kommer han hjem, spiser middag og fortsetter her med først min jobb (vi bor på gård og jeg har en del av gårdsarbeidet vanligvis), så videre med oppussing inne. Her i forrige uke hadde jeg en skikkelig dum og nedfor dag, og da kom han hjem med blomster til meg, samt pizza og cola - så jeg skulle slippe å lage middag og heller bare kose meg og bli servert Han henter ved og fyrer opp i ovnen på morgenen før han drar på jobb så det skal være godt og varmt til jeg står opp. Ellers er han veldig oppmerksom på meg og humøret mitt, og er veldig flink til å gi meg både komplimenter og kos! På kvelden får både magen og jeg nattakos. Han er så vanvittig skjønn! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten min herlige mann Jeg også våkner kjempetidlig for tiden, men i helgene får mannen heller sove et par ekstra timer før jeg vekker han med en kaffekopp på sengekanten
Mini84 Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Så fint med litt positive innlegg! Sånt blir jeg glad av å lese. Jeg har en helt fantastisk mann. Det vet jeg fra før, men når jeg nå skulle svare på dette innlegget kom jeg til å tenke på hvor mye han egentlig gjør for meg. For det første holder han ut de teite hormonelle klagene fra meg, uten å gjøre noe annet enn å mumle litt oppgitt:) For det andre har han tatt omtrent alt husarbeid osv i flere uker, da jeg lå strekk ut og spydde. Hver dag gjorde han alt som var fysisk mulig for at jeg skulle få i meg noe som helst. Han trøster meg, varmer meg og får meg til å føle meg trygg. Men det aller, aller beste tror jeg er at han synger, leser eller snakker for mini i magen hver dag. Jeg synes det er så søtt og koselig! Han er skikkelig mannemann, og jeg hadde ikke forventet at han skulle ta sånn av:) Han har også lest omtrent alle bøker som finnes om svangerskap og barn. Det kaller jeg verdens beste mann:)
Gjest Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 For en fin tråd! Rørt og glad Har en super mann (som irriterer vettet av meg med jevne mellomrom). Leverer alltid i bhg, smører matpakke, henter ved behov, handler alltid, vasker klær, lager middag eller rydder kjøkkenet etter behov, ordner m papirsøppel og tomflasker, ordner forefallende... Henter vann til meg når jeg har lagt meg hvis jeg har glemt det (alltid..). Blir nesten litt flau når jeg må ramse det opp. I dette hjemmet kan man ikke snakke om at han "er flink til å hjelpe til" - det er vel heller jeg som hjelper til... :-/ Hm, tror jeg må gå og sette på en klesvask!
Fleur Delacour Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 JA - mannen min er kjempeflink! Me bur i eit kaldt hus, og kvar morgon henter han ved og fyrer opp til meg på heimekontoret mitt! Han legg varmeflaske i senga mi kvar kveld, og av og til ligg han på mi side av senga til eg er ferdig på badet, sånn at det er varmt og godt til eg skal leggja meg...<3 Eg pleier å laga middag så den er ferdig til han kjem heim (han har tre kvarters arbeidsveg, eg har heimekontor, så den biffen er grei) og han tek sjølvsagt oppvasken. Me vasker vel omtrent like mykje klede, og no som bekkenet mitt er litt i ulage så vasker han masse hus óg, sjølv om han i tillegg må pussa opp hus åleine sidan eg ikkje kan ha med løysemidler og sånt å gjera! (Avtalen var at han pusser opp, og eg vasker hus enn så lenge) Føler me har balansert oppgåvene veldig godt, og han er kry som ein hane no som magen min veks og veks! "Den skal bli SKIKKELEG stor", har han sagt, haha! Jo større jo bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå