Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stoler ikke på noen barnehager. Sliter veldig med å lage scenarioer i hodet om hva som skjer i barnehagen om dagen, og ender opp med å ha barnet hjemme isteden. Dette er jo veldig ugunstig for meg og barnet mitt, for jeg er sm pga svangerskapsforgiftning og skal ligge i ro hele dagen, mens gutten får ikke den stimulien han trenger hver dag. Kan dette komme av hormonene mine? Barnet mitt er 3 år og har gått i bhg siden han var 10 mnd. Har ikke følt det sånn før nå....og er på nippet til å bytte barnehage for 3. gang.....Hva skal jeg gjøre? Sitte å være bekymret hver dag? Eller tro at det går over når hormonene fra dette svangerskapet går over? (er bare 4 uker igjen) Noen flere som har følt seg usikker på bhg?

Må legge til at han går i en spesiell barnehage her, som har basen sin i buss, båt, skogen osv. Og jeg vet at det er drømmebarnehagen for han, og sikkert mange andre, men jeg klarer ikke så meg til ro når han er på vannet, eller i en buss på dette føret.....osv....Hvordan bli kvitt bildene?

:(

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...