Gå til innhold

dere her inne, lever dere på å slenge dritt om andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns ikke jeg leser annet (90%) enn usaklige kommentarer og utsagn her inne. fy faen for en gjeng dere er. og dere kaller dere for mødre, herlighet. stakkars barna deres som vokser opp med slike slarvbøtter som dere, som hever dere selv ved å slenge dritt til andre.

creeds til dere som holder dere i skinnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og HVER dag er det noen som skal lage sutre-sutre innlegg som dette. Buhu!

Skrevet

ja syns du det er så rart. makan til sladreplass har jeg aldri vært borti!!! dere slenger rett og slett dritt! bare se på det innlegget om hun som er overvektig å prøver å bli gravid

Skrevet

Jeg er helt enig med deg HI .

Folk her inne eier ikke folkeskikk .Selv om dette er et anonymforum på nettet ser jeg ingen grunn til å ikke anvende folkeskikk .

Jeg svarer høflig ,ja jeg kan være uenig men har respekt for de jeg svarer uannsett !

Skrevet

Innlegg som dette er det desidert dummeste jeg ser. Melder dere dere inn i syklubber også og lar dere plage av all broderinga? Går på pub og blir sint fordi folk drikker? Melder dere inn i ku klux klan og blir forbanna over rasismen? My goooood, finn et annet forum hvis dette her ikke passer dere.

Skrevet

Den som har vært innom enkelte andre diskusjonsfora, vil nok fort underskrive på at der er det nok langt verre enn her inne, hvor det faktisk er mye koseprat og trøstens ord å finne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...